top of page
Recenzje

Psia ochłoda w lato!

Ostatnio na dworzu jest bardzo gorąco a temperatura osiąga ponad 30 stopni.

Dużo osób często zadaje to pytanie ,,Jak ochłodzić mojego psa w lato?''.

Osobiście ja sama znam więcej sposobów, ale najbardziej praktyczne według mnie

są te 3.Przedstawie je wam w tym poście :)

1. Kostki lodu

Według mnie sposób najskuteczniejszy na ochłodę dla psa.

Tyle,że trzeba długo czekać aż kostki zamrożą się w zamrażalniku,jest to jedyny minus tego

sposobu.Do tego będą nam potrzebne 'foremki na lód'. Ja moje foremki kupiłam w IKEI,ale są też w innych sklepach :)

No i oczywiście trochę wody i zamrażalnik.

Wystarczy zalać wodą i wstawić na ok. 2 godziny do zamrażalnika.

(Zależy jak mocno u kogo mrozi zamrażarka,u mnie wystarczyły 2 h)

2. Zimny ręcznik

Ten sposób jest równie dobry,mój Winter na tym ręczniku dzisiaj spędził pół dnia ( nawet jak już nie był zimny ).Przyda nam się ręcznik,woda i zamrażarka! :) Wystarczy zmoczyć ręcznik a później dokładnie go wycisnąć z wody.Ręcznik musi być wilgotny.Gdy go już wyciśniecie włóżcie go do zamrażarki na ok. 15-30 minut ( zależy jak u kogo zamrażarka mrozi tak jak już pisałam ) .A później wystarczy rozłożyć go na podłodze i pokazać psu, że może się na nim położyć :)

3. Basenik

Trzecim sposobem jest najzwyklejszy mały basenik :)

Jest dostępny w wielu sklepach.Cóż nie muszę chyba dużo mówić,wystarczy nalać wody a pies w upalny dzień sam się zacznie kąpać :)

Zapraszam również na you tube tam też jest o tym filmik mam nadzieję,że pomogłam :)

https://www.youtube.com/watch?v=asyJLyhM1PQ


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page