top of page
Recenzje

Jak odnowić starą obrożę dla psa?

Ostatnio czytałam wpis na blogu (nazwa bloga: Zła kobieta i pies) jak szybko i ładnie odnowić starą i znudzoną obróżke. Stąd mój post :) Pewnie dużo psiarzy ma takie obróżki w swojej 'kolekcji', które leżą i się kurzą, znudziły się z powodu braku wzorków lub nie dobranych kolorów.

W mojej małej (przynajmniej narazie małej) kolekcji jest jedna taka obroża, jedna z naszych pierwszych obróżek. Nie ma żadnych nadruków a kolor zlewa sie z sierścią psa :/

Pokaże krok po kroku jak ją odnowiłam :)

Co będzie nam potrzebne?

-nożyczki

-pilniczek do paznokci (opcjonalnie)

-jakiś materiał lub wstążka

-nitka

-igła

-maszyna do szycia (opcjonalnie)

-stara, znudzona obróżka

Najlepiej i najwygodniej będzie maszyną do szycia ;)

1.Rozcinamy wszystkie szfy i nitki starej obroży. Nie będą już nam potrzebne :) Ja robiłam to zwykłym pilniczkiem do paznokci, ale jak kto woli można to zrobić również nożyczkami.

Nie wyrzucamy żadnych części pozostałych po obroży! (oprócz nitek po szfach)

2.Bierzemy materiał, którym chcemy obszyć naszą obroże i owijamy nim obroże. A później zszywamy po obu stronach.

3.Na koniec nawlekamy pozostałe części i je podszywamy:

Mój efekt końcowy wygląda tak :)

Na Winterze :)

I na Sati :)


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page